کافه آندروید

کافه آندروید

دانلود رایگان جدید ترین برنا مه و فیلم دنیا
کافه آندروید

کافه آندروید

دانلود رایگان جدید ترین برنا مه و فیلم دنیا

بهترین اَپ های اندرویدی 2016

Best Android apps of 2016

بهترین اَپ های اندرویدی 2016

پیدا کردن برنامه مناسب همیشه سخت و دلهره آور است. و نکته دیگر اینکه پیدا کردن یک اپ از بین هزاران برنامه های مشابه کار سختی به نظر می رسد. بنابراین تلاش کرده ایم تا در این مقاله بهترین برنامه های اندروید در هر بخش را در اختیار کاربران قرار دهیم تا انتخابی راحت تر در پیدا کردن برنامه دلخواه خود داشته باشند.

بهترین برنامه آب و هوای اندرویدی

تعداد زیادی برنامه آب و هوا وجود دارد و بیشتر آن ها دقیق و با ظاهری زیبا هستند. و حتما یکی از این برنامه ها از پیش بر روی دیوایس شما نصب شده است. با این حال برنامه MORECAST به دلیل داشتن رابط کاربری خوب و طراحی روشن و معقول خود، یکی از بهترین برنامه های آب و هوا است. و در رده برنامه های از نوع خود پیشرفته ترین محسوب می شود. این برنامه شامل گزینه هایی همچون: مقایسه آب و هوای دو شهرستان، اطلاعات آب و هوایی دقیق در طول یک مسیر یا سفر به مناطق خاص را دارد. MORECAST بهترین و مناسب ترین برنامه آب و هوایی برای کاربران می باشد و بهتر از همه اینکه این اپلیکیشن رایگان است.

Best Android apps of 2016

بهترین اَپ لانچر اندروید

لانچر یک راه ساده برای سفارشی سازی کردن اسمارتفون ها و زیباتر کردن ظاهر دیوایس است. معمولا این برنامه ها دارای آیکون های جدید با طراحی زیبا، یک صفحه نمایش جدید و والپیپر های متناسب با دستگاه شما همراه هستند. و تم های جالبی برای گوشی ها فراهم می کنند.

یکی از بهترین لانچرهای اندروید  Action Launcher 3 است که با داشتن رابط خوب و واضح خود بدون استفاده از پوشه های زیاد، طرحی زیبا و مفیدی را ارائه می دهد. دانلود این برنامه اندرویدی هم رایگان است. با برنامه اکشن لانچر 3 می توانید به راحتی آیکون ها و پوشه های صفحه نمایش را تغییر دهید.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه تناسب اندام و شیوه زندگی اندروید

چه بخواهید چه نخواهید برای از دست دادن چند کیلو وزن اضافه باید سطح انرژی خودتان را بهبود ببخشید. برنامه 7Minute Workout یکی از برنامه های سلامت اندروید است که به سلامت و تناسب اندام شما بسیار کمک می کند. این برنامه در کوتاه مدت با افزایش شدت ورزش و رژیم غذایی علمی به بهبود وضعیت قلبی و عروقی و سلامت شما کمک می کند. برای افرادی که می خواهند عضو باشگاه ها شوند و یا دارای اضافه وزن هستند دانلود این برنامه می تواند خیلی مناسب باشد.

برخلاف سایر برنامه های فیتنس اندروید این برنامه نیازی به قد و وزن کاربر ندارد و توجه زیادی به سادگی دارد. این اپلیکیشن تلاش می کند تا شیوه زندگی سالم تری را در اختیار کاربر قرار دهد.

لینک دانلود مستقیم و اطلاعات بیشتر

Best Android apps of 2016

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس اهمیت زیادی در بحث امنیت سیستم دارد و در بین برنامه های آنتی ویروس Avast یکی از بهترین آنتی ویروس های اندرویدی است. امنیت تلفن همراه و آنتی ویروسی با تشخیص ویروس عالی،  شما را از تهدیدات نرم افزارهای مخرب در امان نگه می دارد. و می تواند، هیستوری مرورگر، کارت میکرو SD و فضای ذخیره سازی داخلی را جست و جو کند. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به ویژگی های ضدسرقت، ردیابی های محلی و پاک کردن داده ها از راه دور درحالی که دستگاه شما در اختیارتان نیست اشاره کرد. همچنین میتوانید پست اختصاصی بهترین آنتی ویروس های اندرویدی را در پست مربوطه مطالعه و بررسی کنید.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه مرورگر اندروید

کروم به عنوان یکی از برنامه های گوگل، مرورگر کاملی برای اندروید است. و همواره به صورت از پیش نصب شده بر روی دیوایس ها اندرویدی قرار دارد و همه با آن آشنا هستند. Chrome Beta در حال حاضر بهترین برنامه مرورگر اندروید است.

در واقع کروم بتا نمونه تکمیل شده مرورگر کروم است. و دارای آخرین تغییرات برنامه کروم می باشد. کاربران کروم بتا قبل از اینکه تغییرات گوگل کروم به همه مرورگرها انتقال پیدا کند، می توانند آن را تجربه کنند.

قیمت پرداخت شده برای این برنامه به خاطر دسترسی سریع تر این برنامه به ویژگی های جدید است. البته این برنامه گاهی با مشکلاتی روبرو است اما می توانید مطمئن باشید که این برنامه به نرم افزار و سخت افزار دیوایس شما آسیب نمی زند و به ندرت قطع می شود.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه پادکست اندروید

Podcast Addict یکی از بهترین برنامه های پادکست با طراحی زیبا و سرویس رایگان است. دانلود این برنامه برای علاقمندان رایگان است و امکان درست کردن پلی لیست، جست و جو و دانلود آهنگ های مورد علاقه شما را فراهم می آورد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به ورود و کاربرد راحت برای تازه واردان اشاره کرد.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه کیبورد اندروید

کیبورد Fleksy بهترین، دقیق ترین و سریع ترین صفحه کلید تایپ اندروید است. و از آن جایی که این کیبورد خیلی بزرگ است استفاده از آن پیشنهاد می شود. با استفاده از این کیبورد می توانید به جزئیات ریز و آسان بودن تایپ با آن پی ببرید.

برای مثال بیشتر کیبوردهای با فشار دادن و نگهداشتن دکمه delete همه نوشته ها را پاک می کنند اما این برنامه با استفاده از یک حرکت تند و سریع به عقب این کار را به راحتی انجام می دهد. می توانید از کیبورد نامرئی این اپ هم استفاده کنید. دانلود این برنامه رایگان است و می توانید از طریق Play Store آن را دانلود کنید. همچنین میتوانید پست اختصاصی اندرویدزوم را نیز در زیر مطالعه کنید

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های SMS پیامک اندروید + دانلود

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه دانلود رایگان آهنگ اندروید

در حال حاضر برنامه برنامه Google Play Music بهترین برنامه دانلود آهنگ ها به صورت رایگان است. البته در حال حاضر برنامه های زیادی برای دانلود آهنگ در Play Store وجود دارند. اما این برنامه ها به خاطر رعایت نکردن حق کپی رایت پس از مدت کوتاهی از رده خارج  می شوند. اما برنامه Google Play Music دانلود رایگان آهنگ از بیشتر هنرمندان مورد علاقه شما را به صورت قانونی فراهم می کند.

البته برنامه هایی همچون Spotify با سرویس عالی و SoundCloud با داشتن بسیاری از آهنگ ها هم برای دانلود آهنگ بسیار مناسب هستند. اما همچنان بهترین اپلیکیشن برای دانلودآهنگ توسط موبایل Google Play Music است.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه برای تماشای تلوزیون و فیلم اندروید

اپلیکیشن Hulu یکی از بهترین برنامه های تماشای فیلم و تلوزیون در اندروید است. سرویس این برنامه رایگان است و تکیه بر تبلیغات دارد. اما برای استفاده و تماشای تمامی فیلم ها و برنامه های تلوزیون آن باید هزینه اشتراک پرداخت کنید. اما بعضی از محتویات این برنامه های کمدی کلاسیک آمریکا مانند مرد خانواده، ساینفیلد و ساوت پارک را می توانید به طور رایگان تماشا کنید.

البته این برنامه درحال حاضر تنها محدود به ایالت متحده آمریکا است اما در آینده شاهد اجرای آن در کشورهای دیگر هم خواهیم بود.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه دوربین اندروید

دوربین Camera360 Ultimate به علت ارائه امکاناتی همچون حجم زیاد جزئیات، داشتن بیش از 200 فیلتر، اشتراک عکس NFC و ابزارهای زیادی برای تثبیت عکس بهترین اپلیکیشن دوربین اندوید است. در واقع دوربین Camera360 Ultimate با داشتن گزینه های تنظیم عکس آسان و قدرتمند به یک برنامه عالی برای عکاسی تبدیل شده است. و یک تجربه عالی برای عکاسی را رقم خواهد زد. این برنامه یک اپلیکیشن رایگان و جامع است و امکان ویرایش عکس برای کاربران را فراهم می کند.

پست بررسی و دانلود camera360

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

اگر به دنبال یک برنامه ویراش عکس هستنید برنامه PhotoDirector هر چیزی که شما نیاز دارید را برایتان فراهم خواهد کرد. این برنامه دارای ابزارهای ساده برای ادیت عکس و فیلتر است و قابلیت هایی همچون HSL دارد و همه امکانات و فیلتر های این برنامه قابلیت تنظیم برای هرچه بهتر شدن را دارند.

این برنامه توسط شرکت  نرم افزاری چندرسانه ایی تایوانی CyberLink طراحی شده است و برای کاربران تازه کار بسیار توصیه می شود.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه پخش ویدئو اندروید

شاید برنامه اجرای ویدئو که به صورت پیش فرض بر روی گوشی اندروید شما وجود دارد نیاز شما را برطرف کند. اما فرمت های ویدئویی استانداردی وجود دارند موجبات لذت بردن بیشتر از دیدن ویدئو ها را برای شما فراهم می کنند.

برنامه VLC یکی از برنامه هایی است که از تمام فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و با داشتن تنظیمات پیشرفته می تواند تجربه خوبی از تماشای ویدئوها را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به طور کامل از پردازنده گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

پست بررسی و دانلود مستقیم VLC

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه آموزشی اندروید

Khan Academy یک پورتال برای آموزش عالی و محلی برای یادگیری علوم ختلف همانند علوم، ریاضی، فیزیک و غیره … است. با وجود اینکه آکادمی خان حدود 10 سال است که فعالیت علمی خود را آغاز کرده است، اما برنامه های آن ظاهری تازه دارند. این برنامه نزدیک به 10000 فیلم آموزشی در سطوح مختلف علمی را برای یادگیری جمع آوری کرده است.

همچنین در این برنامه دروس مختلفی همچون تاریخ، هنر، اقتصاد و .. به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد.

Best Android apps of 2016

بهترین جی پی اس و برنامه مسیریابی اندروید

نقشه Nokia همه چیزهایی که یک کاربر از یک برنامه مسیریاب و جی پی اس میخواهد را در خود دارد. از طریق این برنامه می توان به نقشه، مسیریابی، تصاویر جست وجوی ماهواره ایی و جزئیات نقشه دسترسی پیدا کرد. شما از طریق این برنامه می توانید نقشه منطقه مورد نظر خود را را دانلود کنید و آن ها را بصورت آنلاین و بدون اتلاف مادربورد استفاده کنید.

در واقع این برنامه برای افرادی است که زیاد اهل سفر هستند، یک برنامه ضروری است. برای دانلود این برنامه یک ثبت نام اولیه لازم است، اما دانلود این برنامه کاملا رایگان است.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

برنامه ES File Explorer سال هاست که در اختیار کاربران اندروید قرار دارد. اگر شما برای ردیابی کردن اسناد، تصاویر و ذخیره سازی آن ها در رم و یا کارت میکرو SD مشکلات زیادی دارید این اپلیکیشن حتما به شما کمک خواهد کرد.

این برنامه در کنار مدیریت فایل ها امکانات بسیاری زیادی همچون مرتب سازی عمومی فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد و شما از طریق این برنامه می توانید موسیقی، تصاویر و فیلم های خود را بدون نیاز به پوشه های مختلف دسته بندی و مرتب کنید. در این برنامه همه فایل ها از طریق یک میانبر ساده بر روی صفحه نمایش اصلی در دسترس هستند. بنابراین این برنامه بهترین انتخاب برای مرتب نگه داشتن اطلاعات در اندروید است.

پست بهترین فایل منیجر های اندروید اختصاصی اندرویدزوم

Best Android apps of 2016

بهترین نرم افزار اندروید برای بچه ها

برنامه های آموزشی زیادی برای بچه ها از جمله بازی ها و کتاب ها وجود دارد که می توانید برای گوشی و تبلت های اندرویدی دانلود کنید. تنها نیاز است که بخش پلی استور و گروه سنی که به برنامه نیاز دارید را مشخص کنید. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که برنامه  Kids Place را دانلود کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی هایی که برای کودک خود در نظر گرفته اید را محدود به صفحه نمایش کنید. که در این صورت، بدون وارد کردن PIN کد کودک امکان دسترسی به سایر بخش های دیوایس را نخواهد داشت.

از مزایای دیگر این اپلیکیشن می توان به ایجاد محدودیت هایی برای کودکان همانند: جلوگیری از ارسال پیام، خرید اپلیکیشن و یا استفاده طولانی مدت از دیوایس و محدودیت زمانی در استفاده از دیوایس اشاره کرد.

Best Android apps of 2016

بهترین اپ اندرویدی برای نوازندگان

اگر به ساخت موسیقی علاقه دارید یا در همین زمینه فعالیت می کنید، پس حتما باید برنامه Caustic 3 جدیدترین نسخه موبایل برای ساخت موسیقی را دانلود کنید. استفاده از این ابزار قدرتمند وترکیب سازهای مخالف با هم ایجاد صدای مناسب آن برای علاقمندان فوق العاده است. برنامه  Caustic 3 در نوع خود برنامه قدرتمندی است و نتایج فوق العاده ایی برای علاقمندان به همراه خواهد داشت.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه ناشناخته اندروید

برنامه Reddit AMA یک برنامه شگفت انگیز و منحصر به فرد است، که از طریق آن می توان به آخرین مصاحبه های celebrity AMA دسترسی پیدا کرد. همچنین این برنامه قابلیت دارد تا سوال هایی را در مورد سلبریتی مورد علاقه تان مطرح کنید و پاسخ آن را دریافت کنید. حتی در این برنامه امکان رای دادن به سایر سوال های مطرح شده توسط کربران دیگر هم وجود دارد. این برنامه شامل همه افراد مشهور اعم از دنیای فیلم، ورزش، علوم و.. است.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه Cloud storage اندروید

امروزه استفاده از Cloud storage به نسبت گذشته خیلی مرسوم شده است. ذخیره سازی آنلاین اطلاعات در حال حاضر برای حفظ اطلاعاتِ یک درایو شکننده و قدیمی خیلی خوب به نظر می رسد.

بهترین و مناسب ترین برنامه ذخیره سازی آنلاین اطلاعات Google Drive است که در حال حاضر برای بسیاری از دیوایس های اندرویدی از پیش نصب شده است. البته گوگل هم روز به روز فضای ذخیره سازی بیشتری را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و آن را با برنامه های گوگل داکیومنت و آفیس سوت همگام سازی می کند.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه مسنجر آندروید

شاید برخی مدعی باشند که واتس اپ و مسنجر فیس بوک بهترین برنامه های مسنجر باشند اما به نظر ما Drupe بهترین مسنجر موجود برای اندروید است. و اگر تا کنون با این برنامه برخورد نکرده اید، باید بگوئیم که این برنامه خیلی جدید است.

لیست اطلاعات تماس Drupe تمام کانتکت های شما در سایر برنامه های خدمات پیام رسانی محبوب همانند: واتساپ، اس ام اس، اسکایپ را دربر می گیرد. بنابراین شما می توانید به راحتی با همه آن ها ارتباط برقرار کنید. که خیلی مبتکرانه است.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه آفلاین اندروید

پیشنهاد می کنیم حتما اپ Pocket را برای زمانی که آفلاین هستید دانلود کنید. در واقع این اپلیکیشن می تواند در زمان هایی که به وای فای دسترسی ندارید حسابی شما را سرگرم کند. در این برنامه دیگر خبری از لینک اشتراک گذاری و یا کپی کردن مطالب نیست.

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه قفل صفحه نمایش اندروید

برنامه های قفل صفحه عالی هستند. با وجود چنین برنامه هایی شما می توانید بدون باز کردن قفل صفحه به محتویات داخلی گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنید. از جمله چیزهایی که بدون باز کردن صفحه نمایش خود می توانید چک کنید: نوتیفیکیشن ها، یادآوری های تقویم، کنترل موسیقی و اطلاعات تماس، تنظیمات سریع و تماس های از دست رفته است. برنامه Next Lock Screen به کاربر این اجازه را می دهد تا گوشی خود را بر اساس موقعیت مکانی تحت کنترل داشته باشد و همچنین برنامه های متناسب با موقعیت مکانی را به کاربر پیشنهاد می دهد.

Best Android apps of 2016

بهترین جایگزین برای Play Store

لازم است بدانید که Google Play تنها جایی نیست که می توان اپلیکیشن های اندرویدی را دانلود کرد. در واقع این برنامه بزرگترین معتبر ترین برنامه دانلدو اپلیکیشن است. اما در عین حال تعداد زیادی برنامه وجود دارند که می توان از آن ها برنامه های اندرویدی را دانلود کرد. که Amazon app store یکی از آن ها می باشد.

اما بهترین برنامه جایگزین برای Google Play Store برنامه SlideMe است. در این برنامه می توانید تعداد زیادی برنامه که بصورت جداگانه مورد آزمایش واقع شده اند و دارای اطمینان هستند را دانلود کنید. در حال حاضر این برنامه بر روی پروژه AOSP (پروژه منبع باز اندروید) کار می کند.

Best Android apps of 2016

بهترین نرم افزار پخش موسیقی آندروید

برنامه اجرای موسیقی که از پیش بر روی گوشی شما نصب شده است حتما نیاز شما را برطرف خواهد کرد. اما اگر چیز بیشتری از یک برنامه اجرای موسیقی ساده نیاز دارید به شما برنامه Poweramp را پیشنهاد می کنیم. این برنامه یک برنامه عالی برای لذت بردن از آهنگ مورد علاقه شما است. این برنامه آپشن های زیاد و قابلیت ساپورت از انواع مختلف فایل ها را دارد.

پست اختصاصی بررسی بهترین پلیر های اندرویدی

Best Android apps of 2016

بهترین برنامه بهره وری اندروید

شاید اسمارتفون ها هنوز جایگزین مطمئنی برای کامپیوتر ها نباشند. اما روز به روز گوشی های هوشمند قدرتمند تر می شوند و می توانند قدرت بهره وری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند. برنامه بهره وری می توانند به شما این اطمینان را بدهند که تلفن های هوشمند بدون کیبورد و ماوس جایزگین خوبی برای کامپیوترها هستند.

برنامه Expensify یکی از بهترین برنامه های بهره وری اندروید است که به سادگی امکانم مدیریت بودجه را در اختیارتان می گذارد. شما با استفاده از این برنامه می توانید خیلی راحت به اطلاعات و جزئیات مورد نظر خود همانند، پیگیری هزینه ها دسترسی پیدا کنید. در واقع Expensify یک برنامه عالی برای سفرهای کاری است و دانلود آن رایگان می باشد..

Best Android apps of 2016

منبع: androidpit

اپلیکیشن آموزش اندروید اپلیکیشن های اندروید بهترین آنتی ویروس اندروید بهترین اپ های اندروید بهترین اپلیکیشن اس ام اس اندروید بهترین برنامه های اندروید بهترین مرورگر اندروید بهترین پلیر اندروید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.