کافه آندروید

کافه آندروید

دانلود رایگان جدید ترین برنا مه و فیلم دنیا
کافه آندروید

کافه آندروید

دانلود رایگان جدید ترین برنا مه و فیلم دنیا

Holaa! Caller ID & Call Block v5.8.2 اپلیکیشن نمایش اطلاعات تماس گیرنده

Holaa!

Holaa! Caller ID & Call Block v5.8.2 اپلیکیشن نمایش اطلاعات تماس گیرنده

Holaa! اپلیکیشن هولا کاربر را قادر می سازد که نام، مشخصات، مکان و تصویر شخص تماس گیرنده را ببیند. همچنین قابلیتی در نرم افزار تدارک دیده شده است که می تواند پیام ها و تماس های مزاحم را مسدود سازد. باید به این نکته اشاره کرد که هولا تحت هیچ شرایطی اطلاعات مخاطبین اشخاص را به صورت عمومی فاش نخواهد کرد و این اطلاعات برای هیچکس قابل جستجو نمی باشد. همچنین امکان نمایش ایمیل شخص تماس گیرنده نیز وجود دارد. اگر مایل هستید از شر پیام های اسپم و تبلیغاتی به صورت کامل خلاص شوید، پس هولا بهترین گزینه برای شماست. بر اساس گفته سازنده اطلاعات تماس شما ذخیره می شوند و هر زمان که خواستید می توانید مشخصات اشخاص تماس گیرنده را مشاهده کنید.

Holaa!

یک عملکرد مخفی که این اپلیکیشن را بسیار خاص و کارامد نموده است؛ توانایی کشف تصاویر افراد است. بدین صورت که با نصب اپلیکیشن بر روی دستگاه اطلاعات تصاویر فیسبوک و توییتر با نرم افزار همگام سازی می شود. جالب است که بدانید تمام این ویژگی ها و امکانات در حالت آفلاین نیز برای کاربر قابل استفاده خواهد بود.

Holaa!
اپلیکیشن هولا

اگر از افرادی هستید که تماس های بی پاسخ زیادی دارید، Holaa می تواند شما را از دریافت این تماس ها به شیوه های مختلف مطلع ساخته و حتی به آن ها با پیامک یا تماس ضبط شده و یا بلاک کردن، به صورت خودکار پاسخ دهد. شایان ذکر است که اپلیکیشن هولا در زمره نرم افزار های ارتباطی قرار می گیرد و توسط شرکت Holaa! Caller ID & Call Block Team ساخته و پرداخته شده و تا کنون موفق به کسب نمره 4.2 از سوی بیش از 37.000 رای ثبت شده در پلی استور گردیده است.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Holaa! Caller ID & Call Block
  • دسته: ارتباطی
  • ورژن: 5.8.2
  • شرکت سازنده: Holaa! Caller ID & Call Block Team
  • حجم: فایل نصبی: 5.8 MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: متناسب با دستگاه

تصاویر اپلیکیشن Holaa! :

دانلود نرم افزار هولا  :

Holaa! Holaa! Caller ID & Call Block نرم افزار ارتباطی هولا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.